a fucking human hockey ball. I will fucking kill you

Dunkar Hellsystem och annat mysigt som satan nu. Snart blir det mat.

En ny älskling är äntligen i mina ägor; Xperia X8.
Och jag råkade precis skvätta Red bull i ansiktet på mig för andra gången sedan jag kom hem.

Maten var bra. Mina Red bull är bra. Musiken är bra. Fuck yeah, nu ska jag ta en cigarett och sedan göra några uppgifter från skolan!
Hela helgen ska spenderas med plugg, Red bull och bra musik. Skulle köpt en chokladtårta idag med, men jag orkade inte riktigt... Får nog bli imorgon istället.

Sådär, ja, nu slänger jag iväg Rangar mot skrivbordet så jag kan koppla i mina högtalare och dunka musik och sedan pluggar jag järnet ikväll. Eh, ja, det får nog duga. Och jag lär nog klara av en hel del av det jag ska göra.

Undercover - Hellsystem
Barbra Streisand - Duck Sauce
I Sit On Acid - Lords Of Acid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0