and we dance in the living room, dance on the sidewalks

I stort sett spontant åkte till Kim i söndag och sov där till igår, kom hem och åt och sedan blev det ännu en resa hem till Kim för att sova där en natt till. Bra, bra.

Idag spenderades fotolektionen på Ryhov för att titta på foton som hänger i korridoren och sedan fota i studion med Jessiica och fixa två bilder vi haft i läxa.
Teatern spenderades i kockmössa och kockbyxor ute i korridoren för att öva på vår grej. Vi läste igenom den typ tre eller fyra gånger, jag åkte med bussen lite tidigare.
När jag kom hem var Neo här, så pussade lite på honom. Hade fått massa brev osv också, bland annat har min Popadelica-biljett kommit (två av någon konstig anledning även om jag bara beställde en och båda är exakt likadan med samma nummer och allting och det är betalat för en osv. I två helt skilda kuvert dessutom), mina hörlurar jag beställde i fredags OCH jag fick ett handskrivet brev för första gången på flera år. Så fort jag såg kuvertet visste jag att det var från min Soffpotatis. Funderar starkt på att åka till Västervik och hälsa på, det vore nog bra för oss båda två. Älskade vän, jag vill verkligen att du ska klara allting. Och jag ska sätta mig imorgon tror jag och skriva ett brev tillbaka. Känns nästan som man är tillbaka i tiden, innan Facebook och allting fanns och man skrev brev till folk. Rätt fint ändå.
Åt, och satte mig för att plugga. Fick jag något pluggat i tid? Nej. I ren frustation gick jag till mamma och bad om hjälp innan det kom fram att hon varken hade läst boken eller sett filmen Stolthet och fördom, så jag satte mig och svor till Julia på msn, varav jag ringde henne och hon hjälpte mig. Tack! Så nu ska jag renskriva det lite snabbt och sedan sova som jag längtat efter hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0