behöver lite kärlek från fel sort, och sympatier från fel håll

Åkte hem från Hok innan. Redan när jag satt på tåget fick jag ångest för att jag skulle spendera natten ensam. För att sysselsätta mig när jag kom hem satte jag mig och tittade ikapp på några avsnitt av Top Model cycle 16, åt mat och åt sedan nästan en hel Ben&Jerry's. Kände precis ett craving för att måla om naglarna i samma färg med så det gjordes också.
För övrigt satt jag precis och försökte föreställa mig hur det skulle vara att träffa Rachel Zoe (bara för att hon dök upp i Top Model). Konstaterade att jag skulle börja gråta (vilket jag nästan gjorde när jag tänkte på det). Jag grät nästan av lycka när jag träffade Oliver Ackermann och fick hans autograf och fick krama honom, men Rachel Zoe är liksom... Hon är Rachel Zoe. Finns inga ord för henne.



Kommentarer
Postat av: L

hannahs bild är sjukt snygg! tyckte dock lite synd om leopardungen/gepardungen, vad det nu var, som blev helt grinig och förvirrad av alla kamerablixtar och alla som stod och höll fast honom ;(

2011-04-06 @ 11:02:39
URL: http://impulsion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0