cracking skull expanding seam

I lördags hittade jag en fin liten bil på Blocket. Skickade iväg ett litet mail till säljaren, och bara för att jag vill ha denna söta bil så oerhört mycket, och som Peter dessutom säger är jättebra att övningsköra i och jag skulle kunna tänka mig att ha den även efteråt, så börjar jag bli nervös för att han inte ens tänker svara på mitt mail. Nu när jag dessutom uppdaterade sidan så visar det sig att annonsen är borta. Fan också! Jag som ville åka dit redan i helgen, slänga upp pengarna framför honom och sedan åka hem med en egen bil. Well, min jakt efter en ny bil börjar imorgon. Efter att jag gråtit av mig lite grann. Jävla förälskelse i en bil, dumma människa som inte ens kan skriva om den blivit såld eller inte. Jag vill ha den.

I alla fall så var det trevligt igår med ännu en släktmiddag med Kims släkt. Och är man van vid en liten släkt så är det skrämmande när det finns ungefär 20 andra människor omkring en. Tror det var tre namn jag lyckades placera ihop med ett ansikte, ett namn till som saknar ansikte, så duktig är jag på namn.
Efter allting åkte vi till Kims mamma och var där en stund, Kim och jag åkte hem till mig för att jag skulle hämta lite saker och alkohol, sedan begav vi oss ut mot Sandra och Tommys hus. På vägen åkte jag och Kim runt i skogen och genom Ålaryd, han visade vart de bodde innan, vart han blev påkörd när han var liten och mycket annat. Sedan kom vi fram till målet, Frida, Kenny och Sandra kom en stund senare och det blev mat och alkohol. Räckte dock med väldigt lite innan alla gick och la sig.

Idag var det i stort sett bara att vakna, klä på sig, röka en morgoncigg, packa ner allting och sedan åka hem till Kim och sätta sig framför hans dator och titta på Vänner medan han var iväg på jägarexamensgrejset.
När han kom hem blev det ännu mer Vänner, sedan mat och efter det körde han mig till tåget. Ända sedan jag kom hem har jag försökt sova, det vill säga i ungefär två och en halv timme innan jag gav upp och hämtade min Ben&Jerry's. Nu ska jag röka en cigarett och hoppas att det får mig tröttare så att jag kan sova.
Jag har förresten kollat på nästan en hel säsong Vänner idag och jag skulle göra nästan vad som helst för att få den här veckan ledigt också så jag kan titta på ännu mer Vänner och låtsas att jag väger 250 kilo mer än jag gör och inte kan ta mig upp ur sängen och därav måste installera en frys bredvid sängen med massa Ben&Jerry's, samt ett kylskåp fullt med dipp och cola och en jävla massa påsar chips bredvid sängen. Vad fint livet hade varit om jag hade kunnat få den viljan igenom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0