det har glömts ett hjärta kvar i frosten

Fin dag i stan med min fru idag. Köpte Kims presenter, åt på Jensen's, satt vid hamnkanalen en liten stund innan vi förflyttade oss till Twin för varsitt glas vitt vin och lite kedjerökande innan PappaJan kom och hämtade oss. Plockade upp Anna och Tizzy och sen åkte vi till Vaggeryd och handlade. Efter det satt jag, Julia och Anna på trappan hos Julia och pratade och rökte ett tag innan Anna gick hem och Julia och jag satte oss framför varsin dator. Jag blekte Tizzys hår också.
Några bilder togs under dagen, men de kommer någon annan dag. Ska lägga upp bilder från i fredags också någon dag (en har egentligen redan kommit upp och publicerades igår).

Det blir en fin vecka med massor av mat, onsdagen bjuder även på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0