du kan väl stirra upp mot stjärnorna så att vi har nåt gemensamt

Jag har sovit bort halva dagen till dåliga skräckfilmer; The exorcism of Emily Rose och The hunting in Connecticut. Framåt kvällen gjorde vi massa kinesmat och kycklingspett följt av massa glass. Vi kompenserade det med en promenad på nästan tre kilometer och sedan blev vi sittandes vid varsin dator och nu ska jag lägga mig och läsa om inte Julia hade tänkt att gå och lägga sig nu med.
Imorgon blir det nog skola om jag mår bättre på morgonen, sen hem och på onsdag ska jag få umgås med min man.

Har dessutom fått min gamla granne att gå med på att göra sushi till mig (behövde dock bara säga snälla och lova att bjuda på en cigarett), så nästa helg kanske jag får äta hemmagjord sushi! Blev dock väldigt sugen på sushi redan nu. Och att titta på Horton.

Well, sova var det nu, yes.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0