du ville ändra på dig själv och på din värld men fick då ofrivilligt se att den var seg

Nyss märkte jag att min och Kims tandborstar inte var omtyckta av Felicia; hon hade möblerat om bland alla tandborstar och ersatt min och Kims med en eltandborste eller vad de heter. Dock hittade jag Kims tandborste igen (inte så svårt, bara att leta efter den gröna som spretar mest, haha), men inte min egna så jag fick ta en ny.

I alla fall, förfesten och krogen igår var bra. Min egen version av p2 var nog inget vidare blandat ("liiiite vodka och mycket sourz" = 50/50-blandningar), vi dansade, jag blev skallad av en kille så jag hamnade med bakhuvudet i en pelare av betong vid garderoben på Centrum och det var nära att jag gick tillbaka in för att smälla till honom sen, köpte mat på Panda Wook, var rätt nära att slå till några andra också (efter att de inte fattade "GÅ!" och massa viftandes med armarna), fick nog livet räddat ett par gånger av Josse för att jag höll på att ramla, dansade på bardisken med Jessica... Ja, det var en händelsefull kväll. Känns som det händer mer och mer för varje gång jag går ut ungefär - första gången hände inte ett dugg, fjärde gången blir man skallad och dansar på bardisken. Men det var en trevlig kväll som jag tackar alla för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0