en vän med en bil och vi åkte långt bort

Imorgon, imorgon, imorgon åker jag och köper bil! En mörkblå Ford Ka från -97. Jag är lycklig över detta! Min planer om körkort är på G igen; jag köper bil imorgon och skriver in mig på körskola på måndag! Jag är en bit på väg nu, det enda som fattas är jobb och en egen lägenhet nu; allt det som jag satsat på att ha framåt hösten/vintern.
I sommar ska jag köra bil i massor, till hösten blir det en intensivkurs. Oh, detta kommer bli så bra!

Jag sa för en liten stund sedan att jag var en lycklig människa med chips, dipp och cola och Grey's.
Nu är jag en lycklig människa med chips, dipp och cola och Grey's och en bil! Det blev en jävligt bra helg trots allt, jag som gav upp hoppet efter att den jag hittade förra veckan blev såld och sedan den gula som Peter ringde på i torsdags och denna gula jag hittade idag var också såld sa Peter nyss efter att han ringde på den. Men den mörkblå var inte såld, åhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0