fy fan vad skönt att jag slipper bli 25

Kräks nästan upp mina inälvor för att jag hostar så mycket. Tänker ta mig fan köpa min chokladtårta, några Red bull och nya cigaretter idag, och det ska även införskaffas hosttabletter. Och medan jag väntar på att allt detta ska hända dunkar jag Hellsystem och hostar ihjäl mig.

Letade dessutom upp en rolig konversation mellan mig och Julia som ägde rum för nästan en månad sedan. Vår humor equals love ♥
Julia: "flåoho" skriver kyss hela tiden. det låter snuskigt nästan. så vuxet. puss är bra för då är man fortfarande liten. typ, om jag skriver puss så låter det sött, lite sådär mysigt. KYSS blir mera...
Jag: come and get me!
Julia: tyskt och snuskigt analsex
Jag: han är ju tysk med
Julia: HAHAHAHA, I can see the connection

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0