ge dem ett finger och värm min hand

Har spenderat ett par dagar i skogen hos min man nu, och snart kommer Peter och Johan och plockar upp mig efter sin tur i stan.
Jag och Kim har tagit det lugnt mestadels som vanligt. Igår var vi i stan för min födelsedagspresent; bio och mat. No strings attached som vi egentligen skulle sett gick inte igår så rent spontant ungefär blev det Rio istället, men det var värt det! Och eftersom Rio bara gick 15.10 och vi var hungriga när vi kom till stan och inte hann med Jensen's som det var planerat åt vi på Mc Donald's (Kim ska dock laga middag åt mig någon dag som kompensation, ähä). Rio var i alla fall bra, och väldigt söt med alla små söta fåglar jag bara ville ha med mig hem. Så jag ångrar inte det spontana filmvalet.
Idag var vi i Skillingaryd och fotade till mitt multimediaprojekt, hittade Edding och Olsson och åt pizza med dem också. Sedan tillbaka till skogen en liten stund.

Bilder från i måndags.


Och bilder på Kim idag när vi var på väg hem från Skillingaryd och han sjöng med i en av Rihannas låtar. Dessutom hans presenter från mig. Haha, han som tjatade om att han ville ha en bil och jag tröttnade på det och sa "ja, det är klart du ska få en bil älskling!". Tre leksaksbilar duger lika bra kan jag ju tycka. Och parfymen är Armani Code, mhm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0