I hear your voice, boy it's dark as the Devil's

Igår var det trevligt med mat hos Kims farmor och farfar som sagt. Åkte sedan till hans mamma, drack vin och krigade mot varandra med varsin lustig grej av samma material som liggunderlag kändes det som. Jag segrade först, woho. Sov sedan där, och vid 3.15 ringde FredrikFrumf, men något telefonsamtal blev det inte för att Kim låg och sov.

Idag var det mest lugnt. Kim skjutsade hem mig på eftermiddagen och då åt jag lite kinesmat som var kvar sedan i torsdags, sedan kom mamma och Peter hem och vi skulle titta på den senaste Harry Potter-filmen. Filmen hackade dock så vi stängde av den, och där på TV var en annan Harry Potter-film som vi tittade på.
Sedan började jag fixa mig osv, skulle ju få sushi idag. Men nej, mamma fick mig att komma upp till Anna&Micke istället, tydligen skulle Sebastian jobba så det blev ingen sushi. Fast grillat och lite alkohol och spel sitter aldrig fel heller.

Nu tänker jag spika upp ett lakan för mitt fönster igen, detta året började inte den förberedelsen tidigt, och sedan slänga upp ena fönstret och krypa ner i min säng och titta på Top Model och sova. Imorgon är det ännu en släktmiddag med Kims släkt som gäller. Borde nog tvätta också så jag har något att ta på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0