I love you though you hurt me so

Lämnade livet i Hok bakom mig efter en fin middag och röksällskap av PappaJan och frugan.
Kom hem och satte mig och målade naglarna och åt Ben&Jerry's, pratade även om bil med Peter igen och han ska ringa på en imorgon och om det blir som vi har planerat så åker vi och köper den på lördag. Så jag antar att jag nästa vecka får skriva in mig på körskola så att jag kan börja köra snart, jag har ju faktiskt gjort upp en plan över körningen så att jag har mitt körkort till hösten.

Jag har dessutom försökt muntra upp mig efter mitt gråtäventyr i mammas säng genom att titta på körskolors hemsidor osv, sysselsatt tankarna med vad det är jag ska "köpa" från början och vad jag kan ta senare, hur jag ska göra mitt körkort så billigt som möjligt och allt sådant. Dock blev allting kaotiskt och jag är tröttare än jag varit det senaste dygnet så jag kollar mer på det imorgon med Peter.

Nu ska jag titta på Vänner och sova, imorgon tar jag mig en sådan sovmorgon så jag bara hinner duscha innan jag ska åka till skolan, det känns bäst. Samtidigt försöker jag förbereda mig mentalt på en eventuell utskällning bara för att jag inte gjort min uppgift i mediekommunikation som jag kom att tänka på i måndags och sedan igår och sedan idag. Fuck it, huvudsaken är att den blir inlämnad tycker jag. Vilket den kommer bli. Och får inte jag ett betyg på min logg om informationskampanjen kan jag vänta med en inlämning; suck it norsk, we're equal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0