I will blow your heart to pieces

Massa Manson-låtar på hjärnan som går runt och runt och runt. Jag jobbar mig igenom åttonde säsongen av Top Model och planerar att börja titta på Clannad efter det. Jag kan äta chips nu också, lyckades få i mig lite godis också, men det är svårare att äta... Annars har jag i stort sett bara levt på milkshake, isglass, yoghurt, omelett och lite barnmat.

Hörde att systeryster var här när jag vaknade med och sprang ut och pussade lite på Neo. Sedan gick jag och la mig i min säng och tittade på Top Model och konverserade lite med FredrikFrumf på msn. Och hur mycket längtar jag inte till efter studenten nu; en hel vecka utomlands med frumf, helt underbart!

Nu bjuder jag mig själv på en cigarett och sedan ska jag fortsätta titta på Top model hela dagen.
För övrigt är det en vecka kvar till Popadelica nu. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0