ibland är en lögn det finaste man har

Jag har bara tittat på K-on och sovit hela dagen. Ätit också, men ändå. Somnade till slut från K-on under mina täcken med min Kim-luktande Håkan-tröja framför näsan och drömde en och annan mardröm som jag inte kan minnas, vet bara att jag vaknade av att hjärtat slog snabbare än på en kanin och ögonblicket innan jag slog upp ögonen var bara hemskt.
Gick och åt mat och tittade på K-on, råkade tappa en potatisbit på tallriken så det skvätte sås över hela datorn... Nu ska jag dock röka innan jag hoppar in i duschen lite snabbt, packar ihop mina saker och flyr till Hok. Jag ska få äta spagetti och köttfärssås á la Såswald; den bäst köttfärssåsen som existerar. Jag kan dock inte göra den (gav mig på ett försök en gång - alldeles för mycket chilisås), men Julia klarar av den konsten.
Får heller inte glömma att springa in på ICA när jag är på väg till tåget. Ska beklaga mig lite mer över mentholcigaretter jag aldrig blir av medan jag vandrar med musik i öronen och ser livet annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0