ja, jag kan tänka mig ett liv som på stenåldern; utan pengar, neanderthal, vi glömmer bort och börjar om igen

Pizza på eftermiddagen, kinesmat på kvällen. Vem klagar? Inte jag i alla fall.
Så, som sagt blev det kinesmat här hemma och massa TV-tittande med mamma och Peter, och en cider gick också ner efter mycket om och men även om det tog sin lilla tid, haha. Körde ett peptalk med styvbrodern också. Känner att jag börjar bli hungrig igen nu... Jisses!
Jo, ja, jag sa innan idag att det var sommar också. I april. Herregud. Meeen, kan man äta frukost utomhus vid 12-tiden och jag får ont i huvudet av vätskebrist vid 14-tiden är det sommar.

Så, nu ska jag sova så jag slipper vara trött tidigt som fan imorgon; ska ju handla och sedan äta hos Kims farmor och farfar på eftermiddagen. Det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0