jag ska vara tyst från och med nu och se vad som händer när det bränner till

Jag sms:ade min Soffpotatis inatt och berättade hur mycket jag saknar henne. Jag fick hennes adress idag så jag kan skicka brev istället, det skulle tydligen vara bättre sa hon.
Förhoppningsvis får jag träffa henne snart också, så allting blev lite bättre.

Annars hade jag tänkt att jag skulle sätta mig på altanen och lyssna på musik och läsa en liten stund, det känns som det behövs. Måste plugga idag igen också, och det lär nog bli ikväll. Ska plugga inför mitt prov i mediekommunikation på onsdag och skriva på filmkunskapen inför redovisningen på fredag.
Oh good god, bara låt mig hoppa av skolan istället för jag orkar ta mig fan inte.

Märkte dessutom igår när jag satt och skrev i min elevkalender allting jag har kvar att göra och när jag skulle göra några prov jag har efter mig att det är ju för fan nästan ingen tid kvar i skolan. Skulle skriva i ett prov jag har veckan efter lovet och skulle sätta in provet om språkhistoria på onsdagen veckan efter, kollade på datumet; 4 fucking maj! MAJ. Vart fan har tiden tagit vägen? Även om det är april. För övrigt kan jag knappt fatta att det är april heller för den delen, för mig är det fortfarande mars. April började nog aldrig för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0