så mycket piller, så lite sömn. så lite ork, så mycket dröm

Jag orkar inte riktigt någonting. Det känns inte som att man kan se det positivt att det är sex veckor kvar i skolan, jag har för mycket efter mig som ska göras under de veckorna som bringar så mycket stress och panik. Helgerna? Jo, jag ska plugga, men blir det av? Fredagen lite, ja, men inte mer, jag finner mer det mer intressant att sova eller titta på serier hela dagarna.
Jag hoppas att dessa sex veckor blir de sista sex veckorna av gymnasiet jag är nära på att hoppa av. Dra åt helvete jävla mangoskolfanskap.

I alla fall så fotades det i Stadsparken på morgonen. Skräp eller vitsippor - vitsippor is the way to go. Slutade med att Jossan, Jessiica och jag låg ner bland alla vitsippor och tog egobilder.
Pizza till lunch (absolut ingen kebabrulle hemma hos Julia sen, neeej).
Teatern spenderades utomhus där vi läste igenom manuset några gånger, övade på inlevelse och tonlägen osv. Köpte med Subway-mat till Julia och åkte hem till henne.
Tittat på Vänner, sovit en stund, rökt en del cigaretter, Julia fick mig att gråta samtidigt som jag asgarvade och ännu en jävla gång har jag blivit så jävla besviken. Fuck it, jag ger mig, jag orkar inte bry mig.

Att sova de kommande tolv timmarna låter oerhört lockande, frågan är om det är värt lite frånvaro... Äh, ställer ett alarm imorgon och så får jag se om det är värt det. Antagligen kommer det vara det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0