sluta dröm om det ljuva livet, vi kommer aldrig va med om det

Fredagen blev bra. Till en början. Efter att Centrum stängt och vi skulle köpa mat innan vi åkte till Louise för att sova var jag bara arg. Riktigt jävla arg.
Och det höll i sig hela dagen igår, till och med efter att jag kommit till Julia. Vi åt kebabtallrik och tittade på True Blood. Anton kom och hämtade oss och körde mig till stationen i Vaggeryd, åkte med Låväh till Klevshult och när jag kom till Värnamo gick jag upp till Jocke några timmar. Tittade på film, var på Willys och köpte buffalo wings, chips och Ben&Jerry's, tittade på mer film och till sist satt jag ute på Jockes altan och pratade med Fidde.
Somnade typ på en gång när jag kom hem, slängde på ett avsnitt K-on för att muntra upp mig själv och kröp ner under mina täcken och det gick fem minuter så hade jag somnat.

Vaknade idag, åt chips och gav mig sedan på min Ben&Jerry's tillsammans med något avsnitt K-on. Även om jag har övergett Ben&Jerry's nu ska jag fortsätta titta på K-on och sjunga Kom igen Lena! om och om i huvudet igen. Som en påminnelse för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0