change because of who I am. if you don't, than you and I won't get along

Som en liten jävla blindtarm. Helt meningslös, utan poäng. Baah.

Eh, skolan rullar väl på. Åkte hem innan sista lektionen i torsdags och var hemma i fredags för ännu en influensatripp, illamående och extremt craving för äggmackor (som jag inte kunde äta för att ägg luktar mat och jag mår illa av lukten av mat).
Kim hit i lördags, åkte hem igår, jag åkte hem till honom igår på kvällen och mådde bajsdåligt; hade frossa innan jag blev suuupervarm, dunderhuvudvärk och ont i varenda jävla led i kroppen. Åkte till skolan idag ändå, kör stenhårt på att vara i skolan hela tiden och hade lite ångest över att massa fredagen, om inte annat hade jag haft ångest för att missa idag med tanke på att jag faktiskt var hemma hos Kim igår och sov där. Då kan man ta mig fan åka till skolan också.
Jag tycker om min historialärare, älskar min lärare i filosofi och älskar mer och mer för varje dag att jag slipper ha idrott i år.
Blev förresten "utsatt" för ett falskt personlighetstest på filosofin i torsdags. Vi fick några symboler och skulle utifrån dem rita några teckningar. Jag ritade en pyramid på en, vilken skulle vara hur man löser problem. Vi skrattade åt det i lördags när jag berättade det här hemma och ingen höll med; med tanke på att pyramiden är den mest "fulländade figuren" (säger man ens så?) så skulle jag lösa problem systematiskt och logiskt. "Hej, min älskade säng, vi ska spendera några ljuvliga dagar tillsammans med en jävla massa lipande!" är mer jag, det höll alla med om.

Jag surar över någonting, jag vet inte vad, längtar min första (skulle egentligen varit andra) lektion i naturkunskap b imorgon, och även min andra lektion med historia.
Family Guy och sova, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0