du är bra för mig, ändå förstör jag allt. du har sönder mig, fast du gör mig hel

Lyssnar på Anton Kristiansson såhär på kvällskvisten. Ska snart göra ett tappert försök att sova tidigt till Top Model cycle 15.
Spenderade hela natten till idag med Lilo&Stitch-filmerna, cola och snus, bestämde mig lite impulsivt för att börja måla, så ska beställa hem dukar och färg när jag har pengar. Bestämde mig också för att börja sticka, i alla fall en halsduk inför vintern, så ska med momo imorgon och köpa garn, låna stickor av henne, bestämma mönster och lära mig sticka. Hon ska dessutom titta på klänningen jag beställde hem förra veckan eller något sådant och fick hem igår; axelbanden är för långa och klänningen underbar så jag vill inte skicka tillbaka den om det går att göra något åt den.

Hela dagen idag har jag gjort lite omväxling i mitt liv och sutttit ute i soffan, drickut två koppar kaffe, ätit tacos och tittat på Ice Age 2. Och hela dagen har jag haft en tryckande ångest över kommande månads ekonomi. Hoppas jag får lite pengar in på kontot av någon lustig anledning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0