gräver i samma gamla skithög, som alla andra dumma djur

Efter några dagar hos Kim åkte jag hem igår. Och sedan i förrgår tror jag har jag haft jätteont i högra sidan, knappt kommit upp ur sängen för att jag haft så ont, sedan idag sa det bara BAM! och så låg jag däckad i sängen med smärta i hela kroppen, huvudvärk och feber. Jag blev ju dessutom lämnade två gånger ikväll; först skulle mamma och Peter ut i skogen och plocka svamp, sedan lämnar de mig utan mat för att gå upp till A&M. Tackar så mycket dåva.
Febern gör mig dessutom dum i huvudet, för jag gissar att det var därför jag drömde en sådan konstig dröm?
Drömde i alla fall att jag och Kim bodde i Karro och Johans hus - tillsammans med tre spöken. Och vi hade en hund. Mitt i vintern var det också, med massor av snö. Kim dödade vår hund genom att kväva den i snön, och jag vet inte om det var som något straff, men i slutet låg han fastspänd på golvet och blev typ våldtagen av ett av våra spöken... Very strange, yes, indeed.
Försökte på tal om Kim få honom att komma hit för en stund sedan och ta hand om sjuka mig. Jag fick falska förhoppningar och sedan ett nej. Och jag erbjöd mig till och med att betala bensinen...

Ska fortsätta titta på Family Guy i min ensamhet nu. Gief ett ton Ipren så jag slipper ha ont med. Och mat så jag slipper vara hungrig.

Kommentarer
Postat av: k

skulle nog hålla ögonen på den där blindtarmen ändå du. känns ju som om det hör ihop?!



men kul dröm förresten, jag hoppas verkligen inte att det finns spöken i mitt hus..

2011-08-13 @ 00:13:23
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: L

ingen aning faktiskt... det har ju mest gjort ont i sidan i midjehöjd, typ vid revbenen. fast den smärtan har bytt sida nu, det gör mer ont i vänstra sidan än den högra nu, haha! :P



jo, det var nog en rätt kul dröm trots allt. i alla fall i efterhand :o

det tror jag nog inte det gör, i så fall hade ni nog märkt det för ett tag sedan ;D

2011-08-13 @ 18:57:16
URL: http://heartcry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0