"jag älskar dig" säger du tveksamt, varför är det ett frågetecken i din röst? i min också, men jag skyller på dig

Det blev en lååång dag idag. Råkade försova mig mitt i allt ställa-om-alarmet-halvt-i-sömnen, sista gången alarmet gick vaknade jag förvirrat upp från min dröm som baserades helt på Säkert!'s låt Dansa fastän. Bara för att jag hade den som "alarmlåt". Duschade utan P3 och ångbastu och sedan åkte vi till Karro och Johan. Peter och Johan åkte ut till båten på en gång, jag, mamma, Karro och Neo åt mat och hängde ute på altanen, badade Neo, jag och mamma lekte med leksakerna innan det blev ett vattenkrig och allting avslutades med blåbärspaj. Jag hann även sova ungefär åtta minuter på soffan, ähä.
Hämtade pizza på vägen hem till mig och mamma, och nästan direkt efter att vi ätit klart kom Anna och Micke och deras kompis ner. Ännu mer altanhäng. Det pratades om allt; musik, film, slagsmål, vilket jävla ställe Chappen var och ja... Det pratades verkligen om allt.
Nu blir det återigen Mysteriet på Greveholm, imorgon har jag tänkt åka in till Värnamo och boka tid för synundersökning, sedan tror jag det blir någon P3-dokumentär och lite storstädning av rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0