jag är för full, du är för ung

Var hundvakt hela helgen med Kim. Lagade mat och diskade i massor, och åt oändligt mycket onyttigheter. Hann även med att kolla på massor av Vänner eftersom Kim spelade Xbox. På lördagskvällen åkte vi in till Skillingaryd någon timme innan vi åkte hem till Kims syster igen. Dock var det rätt kortvarigt, fick åka in till Skillingaryd igen och var tillbaka vid 6.30-7 på morgonen. Parkerade oss i vardagsrummet; Kim framför sitt Xbox, jag i soffan med datorn i knät. Båda somnade och jag drömde konstiga drömmar om att jag slog någon med bollträ... Jag vaknade vid 14.20, fick upp Kim på en gång som åkte till Hok för sin jägarexamenskjutning och jag la mig på soffan och sov resten av dagen ungefär. Pratade i telefon med mamma ett bra tag med innan jag sov ett par timmar igen. Och åt massa onyttigheter alla gånger jag var vaken, och plockade lite grann så det inte skulle se allt för hemskt ut när Frida och Kenny kom hem. På kvällen åkte jag och Kim hem till honom igen och sov där i natt.
Idag åkte vi ut till Kims farmor och farfars stuga, åkte ut med båten till någon liten ö typ och badade och solade ett par timmar. Blev avsläppt på stationen i Värnamo sedan och tog bussen hem. Åt lite mat, pratade med mamma och sedan la jag mig på mitt rum med huvudvärk och tittade på Mysteriet på Greveholm ♥

Oh, jo, Peter har ju fyllt år nu med, så jag spoilar ingenting när jag berättar om världens bästa present till honom, som han dessutom tyckte bra om; en flaska Jack Daniel's, whiskeystenar och ett glas från Lasse Åberg. Dock inget riktigt whiskeyglas, men det såg nästan exakt ut som ett. Fint var det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0