jag har dig kvar som en tapet jag vill ta ner, som sitter fel

Hela feber-ont-i-kroppen-grejen försvann rätt snabbt. Ungefär lika snabbt som det dök upp.
I söndags hade vi besök från Kalmar här hemma. Vi retade Robin och sa alla möjliga uttryck man använder när någon är korkad, pratade om blåa och gröna gubbar, tittade på Robins fotbollsmatch (där de gröna och blåa gubbarna spelade, ähä), åt mat och paj med glass och pratade om allt möjligt i flera timmar innan besöket begav sig.
I tisdags åkte jag till Kim, kom hem idag. Diskade igår innan vi åkte till skogen för lite jakt. Ingenting kom till älgtornet och Kim gav sig ut för att gå lite och lämnade mig kvar i älgtornet medan åskan, som var jättelångt bort till en början, kom närmre och närmre. Underhöll mig med P3 i hörlurarna och spel i mobilen tills jag fick tillåtelse att packa ihop allting och gå till bilen så vi kunde åka hem.

Suttit och pratat med mamma om lite allt möjligt under kvällen innan hon gick och la sig, då satte jag mig ute på altanen med musik, en bok, cigaretter och ett glas cola. Satt där ganska precis en timme innan jag gick in och satte mig vid datorn med Mitt piano på Spotify. Ska ta fram kameran och fota lite grann nu tror jag.. Eh, sist jag fotade var... i början av sommarlovet tror jag... Baah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0