jag som aldrig gillat nostalgi

Jag fick lite lust att skriva att det var garderobsutrensning på G, men nej, det är det inte. Det är mor min som städar nere i tvättstugan och hittade lite av mina gamla kläder.
Jackan på bilden hade jag när jag var ungefär fyra år gammal. Bara för att vara lite rolig drog jag på mig den, sedan skämtade jag och mamma om att jag skulle ha den på krogen.
Jackan och tre klänningar sparas. En rosa klänning som mofa köpte när han var i USA (när jag föddes om jag inte minns fel?), en annan blommig med ett vitt "förkläde" på som jag hade under en bebisfotografering när jag var jätteliten, runt ett-årsåldern kanske? Sedan en lila klänning som jag hade på ett julbord och under en julafton i Örebro. Vet inte hur gammal jag kan ha varit när den användes, fyra-fem kanske?

Annars var bambu gott med massa mat och några bitar sushi. Efteråt blev det häng hos systeryster i flera timmar. Missade mitt tåg till Kim och får med ett leende hoppa på tåget som går om 25 minuter.


Kommentarer
Postat av: K

Jackan är ju modern idag juu!!!

2011-08-09 @ 00:41:21
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: K

Jackan är ju modern idag juu!!!

2011-08-09 @ 00:41:39
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Tack du fina! :)



Och ja. Filmen är sååå bra. Min syster har sett den två gånger redan, och hon började titta på den igårkväll. Hon bölar lika mycket varje gång. Haha. Kram :)

2011-08-11 @ 18:55:28
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0