men kyss mig på munnen, vi glömmer det bara för kvällen

Skolan. Åh, underbara, vackra skolan. Not really, men nästan. Njuter av att möta upp min pippiJessiica varje morgon för en morgoncigarett, lagom nyvaken efter att ha sovit på busssen/tåget, och att spendera nästan alla mina lektioner med henne. Och än så länge flyter allting på. Inget skolk, inget hej-jag-har-försovit-mig osv.
Idag spenderade vi fotolektionen (efter en timmes tillåten sovmorgon) med att skriva ut bilder, klippa och klistra och måla. Tog mig heeela jävla dagen att bli klar, notera också att jag och Jessiica var de sista som lämnade lektionen för att vi ville bli klara. Okej, vi var kvar efter att lektionen hade slutat också, but that's not the point.
Och imorgon väntar en ny lektion med filosofi för mig! Jag ser fram emot det. Ska dessutom springa till körskolan och kolla lite imorgon under min håltimma.

Skickade en bild på mitt "verk" till mamma när jag hade slutat med texten "man är ju i klass med Picasso!". Men jag är proud over myself.
Gav till och med Peter en plats vid "you are my family" - eftersom temat var de som jag tycker om mest. Hade jag haft en bild på momo&mofa hade jag slängt in den också, men de fastnar ju aldrig på kort. 


Kommentarer
Postat av: Karro

Hahahahaha men hur ser jag ut då?! Hahahahaha

2011-09-01 @ 09:08:24
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: världens bästa tessssss

sexig bild på mig och loveh ! looove it :D

puss ily :*

2011-09-01 @ 17:10:32
Postat av: L

haha säger som tess :D saknar min röda jacka också :( ses imån my love! <3

2011-09-02 @ 01:21:21
URL: http://impulsion.blogg.se/
Postat av: L

karro: haha, enda bilden jag hade på dig ju! sedan är det ju inte så jättenormala bilder på typ någon annan heller ;D

tess: jag älskar den också :D och dig! :*

låväh: jaa, det var lätt att hitta dig i den :c ja, vi sågs både igår och idag :D <3

2011-09-03 @ 20:51:42
URL: http://heartcry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0