och jag tror minsann min själ dör av svält

15 juni. Studentdagen. Oh, good god, jag vill inte längre. Absolut inte, inte någon-jävla-stans vill jag ta studenten längre. Så otroligt jävla mycket fan heller.
Själva studenten vill jag ha, men sedan vill jag fortsätta gymnasiet. Jag vill inte börja jobba, jag vill inte plugga vidare, jag vill ingenting förutom att fortsätta gymnasiet. Dels för att vi alla vet hur det blir när man slutat en del av skolan: "åh, vi måste fortsätta träffas!" = nothing happens. Högstadiet var så, sommarloven nu under gymnasiet var så, efter studenten kommer det bli likadant. Igen.

Har varit ute på en morgonpromenad med mamma. Skulle egentligen gått Rannäsrundan, men det blev lilla elljusspåret istället.
Senare förflyttar jag mig ut mot skogen för att spendera tid med min man.
Sista skolåret ever imorgon. Doh, låt mig sova istället för att gå upp 5.45 imorgon...

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha! Eggbert, det borde min mammas bil heta om hon någon gång tröttnar på FSA! ^^

2011-08-22 @ 20:35:36
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0