snälla sluta lyssna, glöm allt jag sa. jag mår bra, du måste lämna mig ifred

Varit hos Kim i stort sett hela tiden sedan sist. Vi har varit i Hånger på Hångerdagen och kollat lite på loppisen, firat hans farmor, badat på Forshedabadet, hjälpt hans mamma och hennes sambo dumpa massa trä osv från lekstugan på tippen, badat i Linneryd med Samuel någon dag, varit ute och gått med alla hundarna tillsammans med Kims pappa och stött på en älg och två rådjur och även två kopparormar som jag höll på att kliva på. I lördags var det lite festligheter hos Edding också så var där hela kvällen och sov i hans walk-in-closet.
Idag blir det kinesmat på Bambu, sedan åker Peter och Johan till Göteborg för poker. Jag själv åker hem till Kim igen, och mamma blir ensam hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0