som tonårsbarn på hemväg efter gårdagens debut

Har skrivit CV senaste två timmarna ungefär. Väldigt lång tid har spenderats åt att försöka skriva det för hand för att skicka till ett ställe; varje gång blir det fel någonstans, antingen i början eller i slutet. Skrivkampen kommer krypandes kan jag konstatera nu.
Jag är trött efter att ha sovit på soffan i natt, ätit frukost med familjen för första gången sedan jag vet inte när och Paris Hilton's British Best Friend gått på TV:n i flera timmar.
Försöker vända tillbaka dygnet efter två nätter i rad som jag somnat mellan 3.30-6.30 eftersom skolan börjar på tisdag.

Köpte garn och fikade med momo igår innan vi hade "tant-eftermiddag" hemma hos momo&mofa; jag satt och stickade och momo gav sig på att fixa min klänning.
Hade kräftskiva hemma på kvällen; åt kräftor tills jag mådde illa och tog nog historiens minsta shots (om man inte räknar med mina och Låvähs "shotglas" som var korkarna till Explorer-flaskorna ett par gånger) med jäger. Tittade på Bröderna Karlsson med mamma och Peter efteråt.

Nu ska jag fortsätta kämpa med att skriva klart mitt CV för hand utan att skriva fel någonstans.

Kommentarer
Postat av: L

våra shotar var finast ju! haha. det var alltid bara du som ställde på att shota med mig med :( <3

2011-08-23 @ 21:01:47
URL: http://impulsion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0