the scars of your love remind me of us, they keep me thinking that we almost had it all

Drömde ännu fler konstiga drömmar i natt/idag när jag lyckades somna. Denna gången var jag ju någon CIA- eller FBI-agent. Kommer inte ihåg så mycket, mest att alla agenter hade någon superkraft så man kunde göra benen till en propeller och ha ihjäl alla fiender, och allting var väldigt grått. Väldigt film noir-liknande.
Det ännu mer konstiga var att jag vaknade typ tusen gånger för att gå på toa och hämta vatten, sparka av mig något täcke, ta på det igen osv - och varenda jävla gång jag somnade om fortsatte drömmen där den slutade. Kanske borde prova att ta två Ipren innan jag går och lägger mig ikväll så kanske jag slipper ha så hög feber och drömma så konstiga drömmar...

Min matlagning när jag är sjuk sucks ass också. Skulle göra en omelett innan idag, och efter att ha knackat till det andra ägget så hårt så ena skalhalvan hamnade i äggen fick mamma hjälpa mig. Det hade hon i och för sig erbjudit sig till innan det hände, men jag ville knäcka äggen.
Tvingade ner mig själv till ICA med Peter och Robin innan också. Extrapris på kexchoklad är allt jag har att säga. När jag kom fram till kassan så rann febersvetten i hela ansiktet på mig typ... Sista gången jag åker ner till ICA när jag är sjuk kan jag ju lova.

Nu börjar det bli dags för en ny tupplur, så ska lägga mig i sängen och titta på Family Guy och försöka sova en stund. Bara jag inte drömmer någon mer konstig dröm, det orkar jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0