do it for the monsters under your bed

Vaknade med ett ton snor i näsan idag, men åkte till skolan ändå. Enda nyttan som gjordes var att äntligen förstå uppgifterna för religionen.
Fick även ett telefonsamtal med jobbtider så jobbar torsdag och fredag denna veckan. Gött! Börjar vid 15 på fredag med, whoop whoop!
Slängde ihop all tvätt när jag kom hem från skolan också och slängde in den i tvättmaskinen, slet bort de gamla lakanen i sängen och slängde nya på sängen och längre än så har jag inte kommit med bäddningen.

Snart är det Halv åtta hos mig. Som jag ser för första gången på nästan fyra veckan. Ska ta med datorn ut och skriva lite på religionen samtidigt så den blir klar någon gång. Har massor att göra i skolan egentligen, men eftersom jag skippar julavslutningen i vanlig ordning på onsdag tror jag att jag pluggar massor då.

Har lyssnat på musiken från Juno hela dagen också. I love it.

Ska leta reda på mitt nässpray nu, leta reda på något mjukt att lägga på min hårda stol och hitta en tröja innan religionsuppgiften och Halv åtta hos mig kallar. Och titta till tvätten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0