drogerna ett hjärta tål, som en spruta rakt i hjärtat så att det ska slå

Praktiserat hela veckan, precis som det ska. Varit massa hos Kim också. Var på Movits! och Kapten Röd i fredags med Peter efter praktiken. Mådde skitdåligt och såg bara några låtar med Movits!, resten av tiden stod jag ute och pratade med Coffe. Träffade Fjant också och gav honom historiens längsta kram. Under Kaptenen sprang jag in och ut hela tiden typ, till slut kräktes jag bakom ett träd och efter det mådde jag bra igen.

Igår var jag ensam barnvakt till Neo för första gången. Vi lekte med grodorna och andra leksaker, borstade tänderna med Bamse-tandkräm och tittade på Ringaren i Notre Dame. Filmen var ett försök att få honom att sova lite middag eftersom han började gny när jag skulle lägga honom i mamma och Peters säng, men det fungerade inte.
Egentligen skulle vi gått ut och gungat också, men han blev lite arg när jag skulle byta om, sedan ville han borsta tänderna och efter det såg jag att det bara regnade.
Somnade på soffan en timme med mamma efter att Neo åkt hem, sedan fixade vi mat osv. Sedan började jag fixa lite och Kim kom och hämtade mig.

Idag har vi köpt pepparkaksdeg och ska titta på Grinchen senare, och jag ska även plugga filosofi för fulla muggar efter filmen. Måste bara hitta något som gör mig tillräckligt taggad på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0