vad ska jag skriva för att du ska bli berörd? hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?

Spenderade en stund som enda elev på naturkunskapen idag. Vad fan hände där? Fick dock lite sällskap senare, men då hade jag ju redan haft hela min lektion så fick ju höra samma sak två gånger.
Gick till jobbet sen för att lämna in anställningspapper osv, sedan mötte jag upp Julle, åkte upp till A6, åt mat, letade efter Anna på Systemet och sedan begav vi oss för att Julle skulle köpa julklappar. Det enda jag la pengar på var irish cream coffe-kaffepulver så nu har jag det hemma äntligen! Och en ischai innan vi begav oss inåt stan för Julle körlektion. Jag försökte till och med sova en liten stund där i baksätet, ähä.
Sedan köpte i Pocky i kinesaffären på Torpa, mhm. Luffade omkring på June, dissade tåget 16.20 för att det var ett sådant där gammalt och sletet tåg och tog 16.50 istället. Fick dessutom sällskap av Julle på tåget till Vaggeryd, fint som satan!

Tittat på TV sedan jag kom hem, läst tre sidor i Men vi knullar ju ändå inte som är nya läsprojektet. Scar Tissue går ju liksom inte så bra med den där minimala texten, jag avskyr böcker som man bara läser och läser och läser och aldrig vänder blad i. Dessutom måste man ha boken en decimeter från nyllet för att kunna se något känns det som.
Planerade dessutom vad vi ska göra för julgodis här hemma imorgon.
Och imorgon ska jag dessutom åka in till Värnamo och köpa ett värdekort att ha till jobbet och faktiskt konfrontera två av de bästa människorna i mitt liv. Det känns rätt tufft faktiskt, men jag måste göra det känns det som. Speciellt när det var en helt annan sak för tre år sedan av någon lustig anledning... Och säger jag inget kommer det inte bli någon ändring på det.

Men innan allt det där dyker upp ska jag krypa ner i sängen och titta på Family Guy, njuta av att det luktar irish cream coffe och näsan på mig och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0