you don't have to be cool to rule my world

Tror jag helt plötsligt förstår varför det inte står någonting på mitt stjärntecken på min horoskop-gadget jag laddade ner till datorn idag; det finns inget att säga om idag. Inte ett jävla helvetes piss.
Just för att jag beställde kläder innan nyårsdagen som har varit målet i över en månad.
Tog flera timmar på mig att göra en ynklig liten jävla uppgift i religionen (dessutom märkte jag att jag glömt ta bort frågan i mitt textdokument där jag svarat på alla frågor och glömt ändra radavståndet).
Tänker att jag inte alls behöver göra en uppgift i arl "för jag har ju faktiskt redan gjort en skoluppgift idag".
Blivit äcklad tusen gånger om av hur tunna mina handleder är och därav suttit och vräkt i mig godis hela dagen - och inte ätit någon riktig mat.
Köpt tre färdigrätter att ha på jobbet och en Billy's jag tänkte äta ikväll, en cola och cigaretter. När jag gick ut från ICA ville jag gå tillbaka och lämna tillbaka allt.
Förbannat varenda jävla såkallad högtid som finns. Och årsdagar också för den delen. För de suger ju också rövkuk.
Enligt kaffebryggaren har jag druckit nästan sex koppar kaffe, enligt mina koppar har jag druckit tre. Enligt min kropp har jag inte druckit något.
Icke att förglömma har jag svurit över människor jag visat måttligt intresse för det senaste och som inte fattar det utan fortsätter tro att jag vill prata med dem.

Nej, jag skippar nog yogan och sätter mig i ett hörn på mitt rum och lipar.
Eller så tar jag bara min jävla cola jag köpte utan anledning och sätter mig ute på altanen och läser och kedjeröker. Dagen har ju redan varit jättedålig, så om jag vaknar imorgon med en förkylning kan jag ju säga att jag vaknade med den idag. Och är jobbigt på jobbet imorgon så skyller vi på denna dagen också.
Sådär, nu har jag löst morgondagens problem.

Nu blev jag nästan lite sugen på att åka och träffa massa främmande människor på nyår ändå. Men nej, det skulle kännas dumt. Faaaaaaaaaaaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0