du var nog bäst nittonhundra-när-som-helst

Ligger i Kims säng och tittar på K-on med Familjens Socker på repeat i huvudet och en mage som pratar medan Kim är iväg på sin jägarexamengrej. Lovade att diska också, kanske borde göra det snart...
Konstaterade även innan att jag också vill vara en sådan naturbegåvning som Yui på gitarr, typ bara höra om "mute" och lite sådant, se en gång när någon annan spelar det och sedan kunna det. Man kan nog även ta bort det där med att glömma gamla saker när hon lär sig nya, då hade det var perfekt!

I alla fall, vi tittade på Little Fockers igår. Helt okej film, men jag har alltid så höga förväntningar när fler än två av mina favoritskådespelare är med, så jag var inte helt nöjd... Men det var rätt rolig ändå, även om Kim snarkade mig i örat genom ungefär halva filmen. Fast den är nog värd att se igen skulle jag tro...

Men nu ska jag diska och sedan krypa ner i sängen igen och fortsätta titta på K-on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0