en gammal sång får en helt ny text. en äcklig röst som billigt sex

Lyssnar på Kent i min nya farfarströja och nya leopardmönstrade svarta strumpbyxor. Jag är två par strumpbyxor rikare (det andra paret är zebrarandiga), en farfartröja rikare och två par trosor rikare.
Och en dator fattigare. Frågade Johan om han ville ha en present; att formatera om Ragnar.
Jag har planerat nästan hela veckan, det är bara lördag kvar. Om jag inte bara stannar hemma och gör i ordning på mitt rum eftersom det inte blev gjort idag. Men i alla fall, jag ska ut och gå imorgon! Sedan tror jag faktiskt jag ska få någon att hänga upp boxningspåsen (heter det så?) och sedan stå där en liten stund. Inte lika intensivt som på idrotten förra året för jag vill kunna röra mig efteråt och inte darra i tre dagar som jag gjorde och sedan kana på rumpan ner för trappor, haha. Får väl se om Gabrijela följer med mig ut på en promenad.
På torsdag är det ju fika med Ian.
På fredag ska jag av någon anledning bowla. Sedan blir det nog filmkväll hemma hos Jocke. Det blev ju inte av i fredags dåva.
På söndag firar vi mig och mamma.

På måndag är jag 18.
= freedom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0