ett långfinger åt döden

Okej, sämst kvalité på bilden, print screen ♥
I alla fall så dör mitt hopp om en normal mänslighet lite när Justin Fucking Bieber är på Letsingit's topp 10-lista över alla hjärtans dag-låtar... (Varför låter alla hjärtans dag så helvetes fult på svenska för?!).


Jag är i alla fall ganska precis hemkommen. Gick till Kims mor igår kväll för att pussa på honom, slutade med att jag sov där och hoppade upp klockan 5 precis som alla andra, klädde på mig och tog en cigg och sedan fick jag skjuts hem till mig och nu ska jag snart krypa ner under alla mina täcken, äta chips och dipp och titta på någonting, men vet inte vad än så länge...
Idag åker jag till Hok för att "fira" Valentines Day med frugan min, eftersom min man åker till Malmö idag för att jobba. Oh god, det är nästan så jag typ... Gråter lite? Fast nej, det gör jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0