I dance around this empty house

Återigen blir någonting relaterat till K-on nu; det såg så oerhört mysigt ut när de var på klassresa och de skulle sova, och madrasserna låg i en klunga på govlet och det var kuddar och täcken lite här och var och de själva låg huller om buller och låtsades sova för läraren.
Så, jag fick en vision i mitt huvud; jag och mina favoritflickor med ett pyjamasparty. Typ, massa fin och god mat, snacks, cola i mängder, mysiga filmer, cigaretter och kaffe/te.
Oh, jag måste förverkliga detta! Frågan är bara när... De kommande helgerna är i stort sett helt uppbokade; studentfest med Juwlia på Twin City på fredag, Norrköping nästa helg och helgen efter det utgång för att fira Låväh.
Det får bli i slutet av mars helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0