it won't hurt when the killing is done by a friend

Jag gjorde nog något som var bland det bästa jag gjort på länge efter att jag hade duschat. Jag kände inte alls för att gå ut och ställa mig i det kalla badrummet utanför duschkabinen, så jag satte mig på golvet därinne, med armarna om benen och hakan mot knäna. Och bara satt. Funderade på när jag skulle börja orka träna, när jag skulle orka ta tag i skolarbeten och bli den bra mig igen, när jag skulle orka städa mitt rum, när jag ska börja orka bry mig om vissa saker igen osv. Allt handlade om ork, för egentligen existerar det ingen ork längre; jag klamrar mig bara fast vid sådant jag ser fram emot för att inbilla mig själv och andra att jag orkar.
Jävla idioti.

Jag ger mig själv en klapp på axeln för att jag i alla fall kan ta mig ur sängen på morgonen och har påbörjat en fjärde bok idag. Måste lära mig att läsa ut böcker! Nu läser jag om Nikki Sixx igen, jag ska läsa ut den, skriva upp små citat i mitt block jag har i skolan, sedan ska jag läsa klart om Guns n' Roses innan jag tar tag i Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann och sedan Vill du ha din frihet får du ta den.

Börjar förresten undra när mina kläder jag beställde förra veckan kommer dyka upp. Ska kolla upp det nu, för jag beställde sådana mysiga farfarströjor som jag vill ha nu, nu, nu. Från herravdelningen, ja. I en storlek större än jag egentligen har. Tyckte det kunde vara rätt lagom av någon anledning...
Så jävla mycket mig med att de rear ut i alla fall en (orkar inte kolla på resten) tröja jag beställde förra veckan med. Jag beställde den för 149 kronor, nu kostar den 70 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0