kom gör ett hål i min kevlarsjäl

Nu är min biljett till Metaltown bokad, woho! Tydligen kunde jag köpa via nätet även om jag inte hade Visa till mitt kort. Så nu är jag lycklig som faen!

Praktiken gick bra idag med. Fått skriva massa adresser till människor som antingen fått barn eller tar studenten och tittat på en fotografering av en tre månads-bäbis som var så jäkla söt och hur glad som helst! Jag och den andra praktikanten gjorde även upp en kupp sedan att strejka målningen imorgon och fortsätta skriva adresser till studenter, det var faktiskt väldigt mycket roligare.
Sedan gick jag till Apoteket och köpte nytt ansiktsvatten som bestämt, kom även på imorse att jag behöver en ny deo som köpte det med och hittade en handkräm som är hur bra som helst. Dessutom stod jag och tittade på nagellack på Åhléns innan jag bara "njae, jag kan unna mig ett nästa vecka efter att jag piercat mig istället" och sedan gick jag. Bra, bra, bra!

Nu ska jag äta något, sedan ska jag och Peter ner till ICA och sedan ska jag baka tårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0