late night heartbroken blues

Bra dagar hos Kim. Varsin dator, försöka titta på någon film på kvällen, han somnar, jag är vaken någon timme till. Sammanfattat.
Sjukanmälde mig idag. Någon som är förvånad över att jag inte kom upp? Ingen borde vara det.

Jag skulle åka hem från Kim idag, gick av tåget i Värnamo precis efter att de hade sagt "tåg mot Jönköping". Så, jag ringde Juwlia, hon svarade inte, ringde Tess som inte heller svarade, men hoppade på tåget igen och åkte upp till stan. På vägen ringde Juwlia och frågade vad jag ville och jag sa att jag var på väg upp och tänkte om hon och jag kunde fikat, men hon var visst hemma, så det gick inte.
Skulle i alla fall skriva på om mina val idag; men tro fan att de inte kan ha öppet lika länge som elverna går i skolan för de stänger därvid vid 16 märkte jag idag. Jag kom dit 16.08. Dumma värld (citerar Juwlia; "det är rågis fel". Eller? Eller?).
Efter det gick jag till Apoteket och köpte en ny flaska Corsodyl, den förra är typ slut... Kanske råkat använda lite för mycket av det, ähä. Sedan tröstade jag mig själv med en macka från Subway som jag åt på June med datorn i knät med ett avsnitt K-on på. Visade sig att jag kom med samma tåg jag skulle åkt med även om jag varit i skolan...
Pratade med Juwlia på tåget och tittade på massa K-on, mhm.

På bussen hem önskade jag en människa döden typ. Ingenting som jag brukar ägna så mycket tid åt, men att sitta stuppackad på en buss, skrika "jävla svartskalle, ta det lugnt" till busschauffören och vara lika dryg som en uttorkad gnu, då kan man kan lika väl ligga ten feet under ground istället för att fortsätta skämma ut sig (kom på att ten feet är nog mer när amerikanare pratar om att hänga sig? Doh).
Jag var i alla fall nästan lika arg som i somras när jag skickade iväg en annan jävel på bussen hem från stan.
Och nu är jag nästan bara argare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0