let you say goodbye with lips like dynamite

Det blev Värnamo senare ändå. Peter körde mig strax innan 20.30 och en kvart senare stod jag utanför Jockes lägenhet där även Fidde befann sig. Vi tittade på film as usual typ. Sedan somnade Jocke och Fidde också nästan, haha. Strax innan 1.30 så sprang jag iväg till sjukhuset för att åka med bussen hem.
Nu sitter jag här och ska snart skjuta iväg allting på golvet bort till fönstret (krav från mannen min, yes) och titta på K-on medan jag inväntar att han ska komma hit.

Och antingen spökar det på mitt rum eller så älskar någon min dator så pass mycket så de invaderar den när jag är borta. Åh, blir så sur att den inte ska få vara ifred när den står på mitt rum!
För det första är personen dummare än dummast om den tror att jag inte märker att det är två flikar med Facebook uppe i min webbläsare (jag loggar aldrig ut från Facebook och har alltid webbläsaren uppe när jag lämnar min dator) och att ljudet är nere på noll märkte jag när jag skulle börja titta på K-on och de rörde på läpparna och det inte kom något ljud.
Sprang och skällde på de enda två personerna som kunde vara skyldiga och som dessutom var uppe och båda sa "det är inte vi" (precis som det alltid låter om allting). Så, det återstår bara min mor eller ett spöke. Felicia får inte ens upp min dörr (och om hon ens hade fått uppe den hade nog inte datorn varit på när jag kommit hem........) och Peter står längst ner på listan över misstänkta personer av någon lustig anledning som jag inte kan komma på.

Update.
Laddaren sitter i fel kontaktuttag.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0