morgondagens fester är historia nu

Jag och Juwlia lagade inte den tänkta maten igår. Lite halvt som lunch gjorde vi pasta med laxsås och åt, sedan blev det choklad och sedan chips och dipp. Sedan orkade vi inte laga mat, och vi var inte hungriga heller för den delen.

Idag på morgonen gjorde vi däremot fläskytterfilé i sås och potatisgratäng. Den var en asbra frukost, och jag trodde det skulle bli mitt sista mål mat också. Sedan började jag duscha och sminka mig osv innan jag åkte bussen in till stan och mötte Låväh.
Vi började på New Yorker. Köpte lite underkläder, en ny tröja, ett armband och två ringar.
Monki: tre eller fyra tröjor och ett armband.
Gina Tricot: en tröja, två linnen, två par strumpbyxor och två ringar.
Så nu har jag massa nya kläder, helt jättebra. Något som är ännu bättre är min piercing, I love it! Jo, Mc Donald's åt vi också på innan vi gick till Tattoo Art för att jag skulle pierca mig.
Så kom ju det där med att det bara blev en. Jag skulle ju tagit både tungan och smiley. "Då börjar jag med smileyn" säger hon och jag är mest "go for it". Försökte nästan föreslå att ta tungan först eftersom jag längtat efter den mest, men sedan kom tanken på mat... Så smiley it was. Hon sa även att det var den piercingen som gjorde minst ont och lite sådant. Haha, jag måste ju säga att första gången i naveln kändes mindre! Fy fan. Jag typ halvt skrek "helvete!" och hon trodde nog nästan jag drev med henne om att det gjorde så ont, haha.
Grejen var mer att det gjorde egentligen inte ont själva hålet så, det var liksom mer när hela jävla kanylfanskapet skulle igenom, det var DET som gjorde ont som satan.
Direkt efter sa jag bara "vi väntar med tungan, jag gör det någon annan dag!". Ska köra det med Tess snart. Helt bra.
Så i helgen får jag en sur pojkvän eftersom jag inte fick göra smiley för honom, men själv är jag jävligt lycklig över att jag har den!

Det blir dåliga cambilder för att jag inte orkar sitta med kameran och hålla på, ähä. Där med syns det inte så bra på bilderna heller, men bättre bilder lär väl komma någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0