och ingen jävel når mig nånsin mera

Hoppar alldeles strax in i duschen efter att ännu en gång ha fått uppleva den där besvikelsen man kan få av att titta på kläder. Hittade en jättesnygg tröja på Nelly som jag tänkte titta lite närmre på, tittade på priset; 1795. Aldrig! Hittade dock en liknande sedan för 595, lite mer överkomligt kanske. I alla fall så tänker jag inte köpa något därifrån förrän i så fall efter imorgon när jag ändå ska köpa nya kläder. Ska även göra en storrensning i garderoberna sedan. Hittade en skjorttunika jag inte använt på snart ett år och en tröja jag köpte på rea förra vintern som jag använt typ tre gånger (kostade dock 30 kronor så vem fan bryr sig?).

Förde över pengar från mitt sparkonto till mitt vanliga konto innan med för första gången med hjälp av internetbanken. Jag fattar ju ingenting, blir helt förvirrad av allt som finns där! Inte nog med att jag alltid trycker in "appli 2" istället för 1 varje gång också, speciellt nu när jag tänkte "hon sa appli 2 för att föra över pengar, så då trycker jag det! Fast det gick ju inte... Just det, det var ju faktiskt appli 1 för att logga in".
Jag lyckades i alla fall och det är huvudsaken, nu är jag fit for fight för allt imorgon!

Och nu hoppar jag in i duschen och sedan börjar jag packa ner Ragnar och kläder och åker vidare till Hok. Hoppas jag får mat snabbt där för jag är hungrig och orkar inte laga något här hemma. Fast jo, det gör jag, wok ♥. Frågan är mer; hinner jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0