och kanske kan han stjäla några hjärtan

Hela dagen har flutit på! Satt och skrev adresser till studenter heeela dagen med Ellen, och på lunchen gick vi till närmaste pizzeria och köpte varsin kebabtallrik och gick tillbaka till praktiken och åt. Tydligen ska jag äta pizza hemma nu ikväll igen, haha!

Måste även bara klaga ännu mer på Värnamos klappkassa utbud av kläder! Det finns ingenting, absolut ingenting. Skulle försöka hitta någonting att ha på krogen på fredag, men det fanns ingenting. Dessutom hittade jag ingenting som jag kunde ha som vardagskläder heller, vilket sög ännu mer typ. Men, ja, på tisdag ska jag ändå upp till stan med Tess, tror jag tar några små slantar och ger mig ut på vild jakt där uppe, där finns det i alla fall någonting att köpa!
I alla fall så köpte jag lite nya nagellack idag; två i olika gröna nyanser och ett grafitti-nagellack som jag velat ha länge - mamma också. Sedan köpa jag hårfärg och ska fixa det nu ikväll och en ny mascara också.

Nej, nu ska jag titta på I rymden finns inga känslor, vänta på att Peter ska spela klart sin instance så vi kan köpa pizza och sedan färga mitt hår och måla om naglarna i något av mina nya snygga nagellack. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0