över allt som vintern gömt. över allt som hjärtat glömt

Jag fick nog av mina tovor och drog borsten genom håret. Ont? Knappast.

Däremot fick jag någon sådan där längtan efter en människa jag vet att jag kan prata djupt med, så jag slängde iväg ett sms till Ian, och honom ska jag nu träffa på en fika på torsdag. Jag ser fram emot det, trots en ekonomi som knappt tillåter en kopp kaffe på något av Värnamos dyra caféer. De borde ha något jävligt mysigt och jävligt billigt Här-lever-vi-på-tusenfemtio-kronor-i-månaden-café. Men köper jag skor för 600 och slänger iväg nästan 300 på ingenting kan jag fan unna mig en kopp dyrt kaffe tillsammans med en bra människa och några cigaretter i vinterkylan! Jag kan ju garantera att jag kommer komma ihåg vad jag lagt de pengarna på, och framför allt tyckt de varit värda det.

Nu har jag i alla fall fått nog för ikväll. Slänger upp håret i en äcklig, flötig bulle igen (duschas måste innan Karro och Neo kommer imorgon) och sedan lägger jag mig och tittar på Hell's Kitchen, det känns så jävla meningslöst att sitta uppe till deppig musik med en kurrande mage (min soppa blev förresten god).

Over and fucking out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0