party 'til you pass out

Krogen igår var hur bra som helst. I alla Bongo ♥. Centrum var väl lite sådär när man fick höra att man har dåligt tålamod av någon jävla brud som tog jääävligt lång tid på sig inne på toaletten och vi var fem stycken som började sparka på dörren. Dessutom fick jag världens äckligaste p2 och mådde dåligt i nyktert tillstånd. Pappajan kom i alla fall och hämtade oss någon gång, tog med Subway-mackor hem till Hok och skjutsade hem Ola som låg över mig, Anton och Mikael i baksätet.

Idag våldgästade jag och Juwlias Antons hus och säng. Han skjutsade hem Mikael och jag och Juwlia låg kvar i sängen och lyssnade på Winnerbäck och sjöng. Sedan kom Anton, han skjutsade oss till Juwlia, jag gick och duschade och började göra mig i ordning för att åka till Värnamo.
Satt på stationen i en timme innan Jocke kom och plockade upp mig, gick hem till honom och plockade hem lite mat på vägen också. Fidde kom senare, och sedan lite mer folk och det var bara att ge. Corona och Smirnoff Ice hela kvällen typ. Blev inknuffad i en vägg och träffade lite nya trevliga människor. Fick skjuts hem av Hannes sedan och nu sitter jag och är tyst i Skype bara för att Kim inte kan säga något. Bra, bra, bra.

Nu är det dock snart over and out, min mage kurrar och jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0