så om jag blir ett spöke så ska jag bli fotomodell

Oiji board gick inte så bra igår, det fanns inga andar som ville prata med oss. Men det var spännande att prova på det i alla fall. Tror det skulle bli något mer försök och sedan skulle det vara något mer.
Men det var kul i alla fall; vi pratade massvis om allt möjligt typ hela kvällen. Anton kom någon gång innan 2 och skulle hämta mig och Låväh, vi lämnade brädan tillsammans med en lapp, så om någon har sett den så är det en present från oss till er. Haha.

Det blev i alla fall inget sovandes hos Kim, istället så snodde jag till mig en sovplats hemma hos Anton. När vi stod och rökte utanför hans hus mitt i natten med lät någonting i hans bil och han sa "andarna kanske har bosatt sig i Rågi... NEJ!".
Vid 3.30 satt vi med varsin toast och tittade på Family Guy. Somnade sent som tusan (eller tidigt om man föredrar det) och ah... Nu ska jag iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0