sharing different heartbeats in one night

Ont.
Ont som fan.
Det botar jag genom att spendera natten bredvid min fru.
Imorgon så krigar jag mig genom dagen igen.

Funderar nästan på att ta sådär lite semester från skolan som jag gjorde i våras när jag inte kunde förmå mig att gå ut från mitt rum och bara låg i sängen i några dagar och slapp världen. Svarade inte på sms om vart jag var, bara till en person vad jag kan minnas. Svarade bara de gånger under dagarna jag vaknade till och sedan låg jag vaken hela nätterna och försökte klura på saker det inte finns nägot svar för.
Jag ska ta den där lilla pausen. Jag måste bara få ner min frånvaro först och klara av lite mer skoluppgifter... För jag förtjänar väl det? I alla fall om allting fortsätter göra ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0