there's still time for us to grow up

Har precis ätit god mat med Kim; ingefära/kanelkyckling, pommes och någon mangosås, och så tittar vi på The wedding crashers.

Gårdagen var bar väldigt fail; försov mig väldigt mycket och gick inte på någon lektion.
Idag kom jag upp någorlunda i tid, tvingade Micha att åka tåg med mig, bjöd på frukost och var snäll som tack.
Somnade lite grann på filmkunskapen, och sedan sov jag ungefär hela engelskan. Kändes lagom bra.
Delade pizza med Monika till lunch, var nere på stan med Anna och köpte ett nytt nagellack. På vägen tillbaka till skolan gick vi förbi Monki och jag såg en väska som såg ut att vara hur bra som helst; jag behövde ju ändå en ny väska. 300 kronor lades ut på den, otroligt värt det!
Sedan har jag bara varit med Kim, handlat lite och sedan åkt ut till hans syster för att vara hundvakt.
Nu ska jag röka en cigarett och sedan fortsätta njuta av min underbara Corona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0